استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی سایبان دار آبپاش دار قطر 183

از {{model.count}}

bestway 5618T

تعداد
نوع
8,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی سایبان دار آبپاش دار قطر 183 جدید ترین محصول ارائه شده از شرکت بست وی می باشد که با طراحی به روز و شیک در اختیار افراد است و می تواند مزیت های زیادی را به دنبال داشته باشد. به این ترتیب مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است که می توانند به راحتی از آن استفاده کنند و از داشتن آن بهره مند شوند. این محصول دارای امکانات کامل است که می تواند رضایت مخاطب را جلب کند. از آن جایی که محصول مخاطبان کودک دارد دیواره ها با طرح های چاپی و رنگی ساخته شده است که زیبایی زیادی را ایجاد کرده است و می توان به راحتی آن را مورد توجه و بهره برداری قرار داد. 

خرید استخر پیش ساخته فریمی سایبان دار آبپاش دار قطر 183 ارزاناستخر پیش ساخته دارای سایبان متحرک نیز می باشد به طوری که در زمان نیاز می توان آن را بر روی بدنه نصب کرد و زمانی که نیازی به آن نیست سایبان را جدا کرد. به این ترتیب برای مواقع قرار گیری در معرض تابش خورشید گزینه ای مناسب می باشد که می تواند بدن را از برخورد اشعه خورشید در امان نگه دارد و مزیت های زیادی از خود بروز دهد. علاوه بر این موارد سایبان متحرک محصول دارای آبپاش می باشد که با اتصال به شلنگ تغذیه می شود. زمانی که افراد تمایل به آبتنی دارند می توان آبپاش را فعال کرد تا کودکان بهترین تفریحات مهیج را داشته باشند و بتوانند از شرایط لذت ببرند و ساعات خوشی را در چنین شرایطی سپری کنند. این استخر پیش ساخته و از قبل ساخته شده دارای قطعات اماده است که با اتصال به هم می توان محصول را راه اندازی کرد و در واقع نیازی به اموزش نمی باشد. در نتیجه تایم کوتاه راه اندازی محصول و مزیت های دیگر آن دلیل اصلی خرید استخر پیش ساخته توسط علاقه مندان است. چنانچه قصد خرید استخر پیش ساخته فریمی سایبان دار آبپاش دار قطر 183 را دارید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کنید.

 نوعگرد
ظرفيت آب930 ليتر
قطر183 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
وزن8.3 کیلوگرم
جنس بدنهالیاف برزنتی با PVC
پمپ تصفيهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زيراندازندارد
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگی هاقابليت راه اندازی در مدت زمان چند دقیقه
دارای سایبان آبپاش دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...