استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 76*305 گرد

از {{model.count}}

intex 28200

تعداد
نوع
8,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 76*305 گرد جزو محصولات مجهز به تمامی لوازم مورد نیاز است که از پایه های محکم و استوار تشکیل شده است و علاقه مندان می توانند با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری نمایند. استخر پیش ساخته فریمی مد نظر ساخت شرکت اینتکس است که نشانگر استفاده از بهترین مواد اولیه می باشد و افراد می توانند از نظر کیفیت و کارایی رضایت کامل داشته باشند و خرید آن را نهایی سازند. این محصول بی نظیر قیمت مناسب نیز دارد که خریدی به صرفه معرفی می شود و می توان در مکان های مختلف از وجود آن بهره برداری کرد. قابلیت حمل و جا به جایی آسان نیز شامل این محصول شده است تا بتوان در مکان های مختلف آن را استفاده کرد و توانست بدون نیاز به دیگر استخر ها از آبتنی در داخل استخر پیش ساخته مد نظر لذت برد.

 این محصول را می توان با داشتن بدنه ای منعطف که پایه های محکم و ضد زنگ دارد در فضای باز ایجاد کرد و در فصول گرم سال از آن بهره برداری کرد. در این صورت برای جلوگیری از آسیب به بدنه و یخ زدگی آن می بایست محصول را در فصول سرد سال جمع آوری نمایند و در نهایت از خرابی بدنه جلوگیری کنند. این محصول در معرض آسیب های مختلف قرار دارد که یکی از مهم ترین آن پارگی بدنه در بخش برزنتی است. در این صورت در زمان نصب و راه اندازی محصول می بایست بخش کف را به طور کامل مورد بررسی قرار داد تا در نهایت عاری از اشیاء تیز باشد و بتوان با خیالی آسوده نسبت به راه اندازی استخر پیش ساخته اقدام کرد. برخی از پارگی ها و سوراخ شدگی ها قابلیت ترمیم دارند اما برخی دیگر دچار آسیب های جبران ناپذیر می شوند که قابلیت ترمیم در آن ها وجود ندارد. خرید استخر پیش ساخته فریمی اینتکس 76*305 گرد با توجه به نکات گفته شده از فروشگاه سنتر اینتکس انجام می شود.

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیه ندارد
نوع پمپ -
درپوش ندارد
زیرانداز ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب استفاده خانوادگی
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...