استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته ده متری اینتکس برزنتی

از {{model.count}}

Intex 26372

تعداد
نوع
118,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته ده متری اینتکس برزنتی مجهز ترین و بزرگ ترین استخر پیش ساخته ای است که با ساختار محکم و مقاوم در اختیار افراد می باشد و می تواند استاندارد ترین حالت ممکن را برای افراد رقم بزند. این استخر پیش ساخته با دارا بودن تمامی تجهیزات لازم توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و به درستی جایگزین استخر های بتنی و قدیمی باشد و به جای آن ها در محیط باغ و ویلا به صورت توکار و یا رو کار و حتی در فضای سرپوشیده مورد نصب و راه اندازی قرار گیرد. 

خرید استخر پیش ساخته ده متری اینتکس برزنتی جدیداین استخر پیش ساخته بدنه ای مستطیلی دارد که دارای طول ده متر می باشد و می تواند شرایط خوبی برای علاقه مندان داشته باشد. چرا که با هزینه کم تر نصب به احداث استخر بتنی می توان موقعیت مشابه با آن و حتی بهتر را کسب نمود و از شرایط لذت برد. چرا که با خرید این محصول نردبان و زیر انداز و درپوش به خریداران داده می شود و به صورت رایگان ارائه می گردد و می توان بهترین شرایط را با داشتن این موارد کسب کرد. مهم ترین لوازم جانبی که در کنار این استخر پیش ساخته ارائه می گردد پمپ تصفیه آب از نوع شنی می باشد که مزیت زیادی دارد و وجود آن لازم و ضروری است. به طوری که افراد می توانند به صورت مداوم آب داخل استخر را در حالت تصفیه شده داشته باشند و به تفریحات آبی در داخل آن بپردازند. این وسیله به صورت رایگان به خریداران داده می شود و بابت داشتن آن هزینه اضافه پرداخت نمی شود. در نتیجه سازگاری های لازم برای داشتن این استخر به طور دائم ایجاد می گردد و موجود می باشد تا با تکیه بر این خصوصیات منحصر به فرد و داشتن تجهیزات کامل بتوان از داشتن آن لذت برد. چنانچه تمایل به خرید استخر پیش ساخته ده متری اینتکس برزنتی دارید به نمایندگی اصلی سنتر اینتکس مراجعه کنید و محصول را سفارش دهید.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب54368 لیتر
طول975 سانتی متر
عرض488 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوشدارد
زیراندازدارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...