استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بزرگ مستطیلی 7 متری

از {{model.count}}

intex 26364

تعداد
نوع
84,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ مستطیلی 7 متری یک محصول بزرگ برای ایجاد فضایی جادار جهت تفریحات آبی می باشد که استاندارد های لازم را دارد و می تواند بهترین اوقات را برای تمامی علاقه مندان ایجاد سازد. برای راه اندازی و نصب این محصول نیاز به فضای بزرگ می باشد که به راحتی مهیای استفاده گردد و در نتیجه بهترین اوقات رقم بخورد. استخر پیش ساخته مد نظر محیطی بزرگ و آبی را ایجاد می کند تا علاقه مندان به صورت خانوادگی و دست جمعی قادر به داشتن تفریحات مهیج آبی در فصول گرم سال باشد.

 این محصول جایگزینی مناسب برای استخر های بتنی و قدیمی است که به راحتی راه اندازی می گردد و قابلیت استفاده در طی سال های زیاد را دارد. در نتیجه می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست ساعات خوشی را رقم زد و دیگر نیازی به ایجاد استخر های بتنی نمی باشد. هزینه خرید این محصول و نصب آن در مقایسه با احداث استخر های بتنی بسیار کم می باشد و در واقع خریدی مقرون به صرفه است تا بتوان شرایط خوب و مشابهی را تجربه کرد و بی نیاز از محیط های دیگر به تفریحات آبی پرداخت. از این محصول برای آموزش شنا برای گروهی از افراد نیز استفاده می شود و می توان در سالن های بزرگ و یا فضای باز برای آموزش شنا از آن استفاده کرد و بهترین کارایی را از آن کسب نمود. تمامی امکانات کامل و لوازم جانبی کامل در کنار محصول موجود است که شامل پمپ تصفیه آب شنی و نردبان و زیر انداز و درپوش می باشد. به همین خاطر خرید آن به صرفه است و موقعیت استاندارد و ایمن را برای تمامی علاقه مندان به تفریحات آبی ایجاد می سازد. کسانی که قصد خرید استخر پیش ساخته بزرگ مستطیلی 7 متری را دارند و به دنبال مرکزی معتبر می باشند می توانند از طریق نمایندگی سنتر اینتکس اقدام نمایند.

 نوعمستطیلی
ظرفیت آب31805 لیتر
طول732 سانتی متر
عرض366 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیه دارد
نوع پمپشنی 220 ولت
درپوش دارد
زیرانداز دارد
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابلیت نصب و جمع در کمترین زمان
دارای ضمانت و خدمات
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...