استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بزرگ مستطیلی خانوادگی 2.2*4.5 اینتکس

از {{model.count}}

Intex 28273

تعداد
نوع
13,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ مستطیلی خانوادگی 2.2*4.5 اینتکس به جهت ایجاد استخر تفریحات آبی در اختیار افراد قرار می گیرد و دارای ساختار فریمی می باشد و سازه های ضد زنگ و مقاوم شامل حال این محصول شده است. استخر پیش ساخته مد نظر را می توان با قیمت مناسب تهیه کرد تا خریدی به صرفه نیز تلقی شود و بتوان با پرداخت هزینه کم بهترین امکانات را کسب نمود. استخر پیش ساخته بدنه ای به شکل مستطیلی دارد که دارای طول بزرگ می باشد. بنابراین برای نصب نیاز به فضای بزرگ است و می توان در فضای باز آن را مورد بهره برداری نمود. 

خرید استخر پیش ساخته بزرگ مستطیلی خانوادگی 2.2*4.5 اینتکس ارزاناین محصول دارای امکان نصب پمپ تصفیه آب بر روی بدنه می باشد که در راحتی استفاده از آن نقش دارد و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد به صورت مداوم آب داخل بدنه را تصفیه کند و آب عاری از آلودگی باشد. قابلیت راه اندازی آسان شامل این محصول شده است .بنابراین کسانی که تمایل به داشتن آن دارند می توانند در فصول گرم سال آن را نصب شده مورد استفاده دائمی قرار دهند و با شروع فصل سرما نسبت به جمع اوری آن اقدام نمایند. چرا که می بایست بدنه از یخ زدگی در امان باشد تا دچار پارگی و خرابی نشود و بتوان از آن مجدد در فصول گرم سال استفاده کرد. برای راه اندازی محصول نیاز به انتخاب محلی مناسب است که عاری از اشیاء تیز باشد و بتوان از بروز پارگی و سوراخ شدن در بدنه جلوگیری شود. همچنین بدنه برزنتی استخر پیش ساخته قابلیت اشتعال دارد که در این صورت باید از روشن کردن آتش در نزدیکی محصول خودداری شود تا سلامت بدنه به خطر نیفتد و بتوان در طی سال های زیاد از وجود آن بهره برداری نمود. به جهت انتخاب و خرید استخر پیش ساخته بزرگ مستطیلی خانوادگی 2.2*4.5 اینتکس با قیمت مناسب و امکانات مختلف پیشنهاد می شود که به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه شود.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب7127 لیتر
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
ارتفاع84 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان 1 ساعت
وزن: 24.5 کیلو گرم
اقلام همراهبسته تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...