استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بزرگ خانوادگی اینتکس 132*610

از {{model.count}}

Intex 26756

تعداد
نوع
50,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ خانوادگی اینتکس 132*610 از سری استخر های پیش ساخته بزرگ است که بدنه ای جادار دارد و جزو بزرگ ترین استخر های پیش ساخته گرد محسوب می شود. با خرید این محصول می توان بهترین اوقات را ایجاد کرد تا علاقه مندان بتوانند محیطی برای تفریحات آبی دست جمعی داشته باشند که با هزینه کم تهیه می گردد.

 این محصول قیمت مناسبی نیز دارد و در مقایسه با احداث استخر های بتنی و قدیمی هزینه ای مقرون به صرفه می باشد. در این صورت به تمامی علاقه مندان توصیه می شود که می توانند در فضای باز باغ و ویلا از داشتن آن لذت ببرند. به جهت جلوگیری از آسیب به بدنه بهتر است که در فصول سرد سال استخر پیش ساخته جمع آوری گردد. چرا که بدنه دچار یخ زدگی می شود و ممکن است با شروع گرما آسیب پیدا کند. با وجود آسان بودن نصب و جمع آوری محصول این کار صورت می گیرد تا بدنه دچار هیچ مشکلی نشود. در زمان جمع آوری و نگه داری از محصول بهتر است که محیطی ایمن برای آن در نظر گرفته شود. چرا که می بایست از جویده شدن در برابر موجودات کوچک و حشرات در امان باشد تا سلامت آن تضمین شود و بتوان به خیالی آسوده این محصول را برای استفاده مجدد در فصل گرما آماده ساخت. استخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای گرد دارد که برای راه اندازی و استفاده از آن نیاز به فضای بزرگ است تا بدون هر گونه مشکل به راحتی بدنه باز گردد و اجزای تشکیل دهنده آن در موقعیت مناسب خود قرار گیرند. آب داخل محصول نیز به وسیله پمپ تصفیه آب فیلتری که در کنار استخر پیش ساخته ارائه می شود تصفیه می گردد و به صورت مداوم آب در حال گردش است تا هر گونه آلودگی و کثیفی از بین برود و وجود نداشته باشد و نیاز به تعویض مکرر آب داخل استخر نباشد. به جهت خرید آسان استخر پیش ساخته بزرگ خانوادگی اینتکس 132*610 به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

نوعگرد
ظرفیت آب32695 لیتر
قطر610 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس بدنهPVC برزنتی و الیاف شمعی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری 5876 لیتر
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاپایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی
قابلیت راه اندازی توکار
مقاوم در برابر شرایط جوی مختلف
قابلیت نصب لوازم جانبی
اقلام همراهنردبان ، درپوش ، زیرانداز

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...