استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس 132*549 گرد

از {{model.count}}

Intex 26330

تعداد
نوع
62,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس 132*549 گرد از سری استخر های پیش ساخته کامل و مجهز است که با بدنه بزرگ در اختیار افراد قرار می گیرد و برای آن ها ایجاد فضایی بزرگ برای انواع تفریحات آبی می کند. استخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای با ساختار گرد دارد که بر خلاف سایر محصولات بزرگ که مستطیلی می باشند برای علاقه مندان به ساختار گرد ساخته شده است. علاوه بر این موارد دارای تجهیزات و لوازم جانبی کامل می باشد تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه جداگانه بابت داشتن آن ها نباشد. استخر پیش ساخته مد نظر ساخت برند اینتکس است که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است تا بتوان از آن در طول سال های زیاد بهره برداری کرد و توانست اوقات خوشی را کسب نمود. با داشتن این محصول دیگر نیازی به ایجاد استخر بتنی و قدیمی نیست که هزینه های زیادی را در پی دارد.

خرید استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس 132*549 گرد جدید علاقه مندان می توانند از استخر پیش ساخته مد نظر برای ایجاد استخر آموزش شنا نیز استفاده کنند و شرایط دلخواهی را داشته باشند و بتوانند با طول عمر بالای محصول از آن در طی سال های زیاد بهره برداری نمایند. این محصول دارای پمپ تصفیه آب شنی می باشد که مزیت های زیادی دارد. به طور کلی آب را در حال گردش قرار می دهد و باعث جلوگیری از ایجاد آلودگی و کثیفی می شود. به این ترتیب محیط عاری از عوامل مشکل ساز خواهد شد و سلامت افراد به خطر نخواهد افتاد. این محصول بی نظیر را می توان در فضای بزرگ و باز راه اندازی کرد. همچنین قابلیت اجرا در فضای سرپوشیده را نیز دارد و می تواند سالنی بزرگ برای آموزش شنا و تفریحات آبی را ایجاد کند. طرفدارن داشتن استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس 132*549 گرد تنها می توانند با ورود به فروشگاه سنتر اینتکس به صورت حضوری و غیر حضوری محصول را مورد خریداری قرار دهند و خرید خود را ثبت کنند.

نوعگرد
ظرفیت آب32805 لیتر
قطر549 سانتی متر
ارتفاع132 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپشنی
درپوشدارد
زیراندازدارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
جایگزین استخر های بتنی و چوبی
قابل استفاده به عنوان استخر صنعتی
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...