استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس 175*300

از {{model.count}}

intex 26784

تعداد
نوع
23,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس 175*300 از سری محصولات منحصر به فرد با ابعاد استاندارد می باشد که دارای بدنه ای محکم و استوار است و می توان به راحتی آن را مورد بهره برداری قرار داد. این محصول استوار و محکم ممکن است دستخوش تغییرات شود تا در نتیجه بدنه دچار آسیب شود و در زمان استفاده مشکل ایجاد شود. در این صورت تنها می توان با مراقبت کردن از محصول و استفاده درست از آن نسبت به سلامت بدنه اقدام کرد و سلامت و طول عمر آن را دچار خطر نکرد و در نتیجه توانست محصولی با سازگاری زیاد را کسب کرد.

خرید استخر پیش ساخته اینتکس 175*300 جدید استخر پیش ساخته ساخت شرکت اینتکس است که بدنه ای با جنس پی وی سی برزنتی دارد که پایه های آلومینیومی و ضد زنگ آن را احاطه کرده اند. این مجموعه به راحتی و تنها با کنار هم قرار گرفتن تشکیل می شود و می تواند محیطی برای تفریحات مهیج آبی باشد. اگر بدنه برزنتی محصول دچار سوراخ و پارگی نشود می توان از محصول در طول سال های زیاد استفاده کرد. همچنین آب داخل آن به بیرون نشت داده نخواهد شد و در سلامت کامل می توان نسبت به استفاده کردن از این محصول اقدام کرد. پایه های استخر پیش ساخته از آن جایی که ضد زنگ می باشند در طول عمر بالا دچار پوسیدگی و شکستگی نخواهند شد. در نتیجه مقاوم ترین حالت ممکن را ایجاد می کند و دارای استحکام بالا در زمان بهره برداری می باشد. ابعادی که به وسیله این محصول ایجاد می شود و فضایی که برای تفریحات آبی تعیین می شود در مقایسه با سایر محصولات مشابه کمجا می باشد. به این ترتیب می توان از آن در مکان های مختلف به ویژه حیاط های بزرگ و باغ استفاده کرد و شرایط خوبی برای روز های گرم تابستان ایجاد نموند و توانست تفریحات مهیج آبی داشت .چنانچه به دنبال خرید استخر پیش ساخته اینتکس 175*300 می باشید از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایید و محصول را وارد سبد خرید خود کنید.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب3539 لیتر
طول300 سانتی متر
عرض175 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری (2006 لیتر)
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر صنعتی
قابل نصب و جمع در مدت زمان نیم ساعت
قابل استفاده در فضای باز
دارای دریچه خروجی آب
اقلام همراهنردبان ، بسته آموزشی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...