استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس چهارمتری با پمپ تصفیه آب

از {{model.count}}

intex 26790

تعداد
نوع
39,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس چهارمتری با پمپ تصفیه آب دارای تمامی امکانات لازم می باشد به طوری که برای استفاده از آن نیاز به صرف هزینه اضافه برای تهیه لوازم جانبی نیست و می توان با کم ترین هزینه بهترین موقعیت را تجربه نمود. استخر پیش ساخته مد نظر دارای ابعاد بزرگ و جادار می باشد که به صورت مستطیلی در اختیار افراد است و فضایی متناسب با ابعاد خود را نیاز دارد تا به راحتی جا به جا و حمل شود و بتوان به درستی آن را در موقعیت مورد نظر نصب نمود. این استخر پیش ساخته مناسب استفاده در فضای باز می باشد که استخری منحصر به فرد و بزرگ را تشکیل می دهد تا دیگر نیازی به ایجاد استخر های بتنی و قدیمی نباشد. 

خرید استخر پیش ساخته اینتکس چهارمتری با پمپ تصفیه آب ارزاندر این صورت با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد می توان از آن در طول سال های زیاد استفاده کرد و شرایط خوبی را تجربه نمود و در نهایت توانست در روز های گرم تابستان در محیطی مانند باغ و ویلا بهترین شرایط تفریحات آبی را کسب کرد. این محصول بی نظیر دارای نردبان و پمپ تصفیه آب می باشد که برای استفاده از ان لازم و ضروری است. پمپ تصفیه آب سبب گردش آب در محیط می شود و می تواند به صورت مداوم شرایط دلخواهی را در داخل محصول ایجاد کند تا آب تصفیه شده باشد و بتوان از داشتن ان در طولانی مدت لذت برد. استخر پیش ساخته دارای استحکام بالا می باشد که به جهت جلوگیری از آسیب به بدنه می بایست در فصول سرد سال جمع آوری شود و در محیطی مناسب نگه داری گردد تا از یخ زدگی بدنه جلوگیری شود و بتوان آن را مجدد برای ایجاد تفریحات آبی در فصول گرم سال راه اندازی و نصب نمود. با این وجود است که بدنه به خطر نمی افتد و می توان طول عمر بالایی را تجربه کرد. کسانی که به دنبال انتخاب و خرید استخر پیش ساخته اینتکس چهارمتری با پمپ تصفیه آب می باشند از طریق فروشگاه سنتر اینتکس اقدام نمایند.

نوعمستطیلی
ظرفیت آب8418 لیتر
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
ارتفاع122 سانتی متر
جنس بدنهPVC برزنتی
جنس پایه هاآلومینیوم
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپفیلتری
درپوشندارد
زیراندازندارد
سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب
طراحی زیبا و کمجا
قابلیت نصب پمپ های تصفیه قوی تر
دارای حجم کم در حالت جمع شده
اقلام همراهنردبان

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...