استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس قطر 244 کوچک

از {{model.count}}

intex 28205

تعداد
نوع
4,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس قطر 244 کوچک به عنوان یک محصول پر کاربرد در دسته بندی استخر پیش ساخته معرفی می شود که دارای قیمت مناسب نیز است و می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فردی که دارد از آن در طی سال های زیاد بهره برداری نمود. استخر پیش ساخته مد نظر ابعاد کمجا دارد تا در تمامی محیط ها و موقعیت ها بتوان از آن استفاده کرد و دچار مشکل نشد. به همین خاطر است که علاقه مندان می توانند با خرید آن محصول را در زمان رفتن به مسافرت و گردش به همراه داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. 

خرید استخر پیش ساخته اینتکس قطر 244 کوچک ارزاناستخر پیش ساخته مد نظر بدنه ای گرد دارد که دارای سازه های فریمی می باشد و به راحتی با کنار هم قرار گرفتن اجزای تشکیل دهنده می توان از محصول بهره برداری کرد. کنار هم قرار دادن سازه های مقاوم و بدنه برزنتی زمان کمی را به خود می گیرد و نیازی به آموزش ندارد اما با وجود دفترچه راهنما در کنار محصول می توان در کم ترین زمان محیط را برای استفاده و بهره برداری افراد آماده کرد و شرایط تفریحات آبی مهیج را ایجاد نمود. این محصول بی نظیر برای رده سنی کودک و نوجوان مناسب تر است و دارای فضایی کوچک می باشد که در تمامی محیط ها مانند حیاط های بزرگ و باغ و ویلا می توان از آن استفاده کرد و از وجود آن لذت برد. تفریحات مهیج آبی مورد پسند تمامی رده های سنی می باشد که در فصل گرما انجام می شود و می تواند افراد را راضی و خشنود کند. در این صورت یکی از محصولات پر فروش می باشد که با قیمت مناسب روانه بازار شده است و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده از آن در طی سال های زیاد اقدام کرد. به شرط آن که از ان مراقبت نمود و سلامت بدنه را به خطر نینداخت. چنانچه به دنبال انتخاب و خرید استخر پیش ساخته اینتکس قطر 244 کوچک می باشید به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه کرده و محصول را به راحتی سفارش دهید.

نوعگرد
ظرقیت آب1828 لیتر
قطر244 سانتی متر
ارتفاع51 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهندارد
نوع پمپ-
درپوشندارد
زیراندازندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهدفترچه راهنما 

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...