استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس فریمی گرد 76*305

از {{model.count}}

intex 28202

تعداد
نوع
10,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس فریمی گرد 76*305 با بدنه محکم و مقاوم برای استفاده در طی سال های زیاد انتخاب می شود و دارای کیفیت بالا می باشد. به طوری که می توان برای داشتن تفریحات مهیج آبی آن را در نظر گرفت و با کم ترین هزینه شرایط را در محیط های کوچک نیز ایجاد نمود. با توجه به ابعادی که استخر پیش ساخته مد نظر دارد به عنوان یک استخر کمجا معرفی می شود که قابلیت اجرا در حیاط های بزرگ و یا در باغ و ویلا را دارد و می تواند شرایط دلخواهی را مهیا سازد. به این ترتیب استخر پیش ساخته توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و  امکانات کامل نیز داشته باشد. به طوری که در زمان استفاده از آن نیاز به خرید لوازم جانبی نباشد. این محصول دارای پمپ تصفیه آب نیز است که به طور مداوم آب را گردش می دهد و سبب تمیز شدن محیط از آلودگی و کثیفی می گردد. 

خرید استخر پیش ساخته اینتکس فریمی گرد 76*305 ارزاناز این رو به جهت استفاده از این محصول و آبتنی در داخل آن نیازی به تعویض مکرر آب داخل محصول نیست و می توان با خیالی آسوده شرایط را برای داشتن بهترین اوقات فراغت در تابستان مهیا نمود. برای تمیز کردن این محصول نیازی به استفاده از مواد شوینده سفید کننده نیست. این مواد به بدنه آسیب جدی وارد می کنند و سلامت آن را به خطر می اندازد و در نهایت ممکن است آسیب به قدری باشد که استفاده مجدد از محصول به خطر بیوفتد. در این صورت با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد محصول می توان بدنه را با جارو های مخصوص به تمیز کردن استخر پیش ساخته تمیز نمود و از بروز آلودگی در محیط خود داری کرد و توانست شرایط مطلوبی را برای استفاده در طی سال های زیاد کسب کرد. به جهت انتخاب و خرید استخر پیش ساخته اینتکس فریمی گرد 76*305 با قیمت مناسب و کیفیت بالا تنها می توان به نمایندگی سنتر اینتکس مراحعه کرد و از شرایط لذت برد.

نوعگرد
ظرفیت آب4485 لیتر
قطر305 سانتی متر
ارتفاع76 سانتی متر
جنس پایه هاآلومینیومی
جنس رویهالیاف شمعی برزنتی
پمپ تصفیهدارد
نوع پمپ فیلتری
درپوش ندارد
زیرانداز ندارد
شرکت سازندهاینتکس
سایر ویژگی هادارای بدنه ضخیم و مقاوم
پایه های آلومینیومی مستحکم
دارای دریچه خروجی آب
مناسب استفاده خانوادگی
اقلام همراهدفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...