استخر بادی

استخر طلقی کودک اینتکس طرح غواصی قطر 122

از {{model.count}}

intex 58477

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر طلقی کودک اینتکس طرح غواصی قطر 122 یکی دیگر از جذاب ترین محصولات اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده است. این استخر طلقی بسیار زیبا و کاربردی می باشد و به راحتی در هر فضایی قابل استفاده است. راه اندازی این محصول بسیار ساده بوده و به دلیل برخورداری از قطر 122 سانتی متری، در فضاهای کوچک نیز قابل استفاده می باشد و برای راه اندازی و استفاده از آن نیازی به فضای بزرگ نخواهید داشت. به همین دلیل این استخر طلقی از محبوب ترین نمونه های استخر کودک است که به راحتی قابل استفاده می باشد.

استخر طلقی کودک اینتکس

محصول فوق وزن بسیار کمی دارد که به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیت بالا، طول عمر زیادی دارد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. بدنه این محصول در برابر ضربه و فشار ناشی از بازی کردن کودکان مقاومت خوبی دارد و می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. این محصول به دلیل کیفیت زیاد، برای استفاده در فضاهای باز و در مقابل نور خورشید نیز مناسب است و می توان آن را در حیاط و تراس قرار داد تا کودک در هوای باز به بازی بپردازد. بر روی بدنه این محصول تصاویر فانتزی و جذابی از کودکان غواص وجود دارد که به جذابیت و زیبایی محصول افزوده و موجب علاقه بیش تر کودکان به این محصول می شود.

برای خرید استخر طلقی کودک اینتکس طرح غواصی قطر 122 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
ظرفیت 281 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.1 کیلوگرم
جنس بدنه پلاستیک طلقی منعطف
جنس بخش کناری شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
سنین مورد استفادهبالای 3 سال
برنداینتکس
سایر ویژگی ها دارای طراحی بسیار زیبا در بدنه
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراه دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...