استخر بادی

استخر بادی کودک مربع آبی اینتکس

از {{model.count}}

intex 57100NP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربع آبی اینتکس محصولی جذاب و منحصر به فرد است که با برخورداری از کیفیت بالا و قیمت ارزان توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. این استخر بادی به صورت مربعی طراحی شده است و دارای دیواره هایی پهن و مناسب می باشد. این دیواره های پهن به کودک امکان تکیه دادن را می دهد. کفی این محصول نیز از نوع بادشو می باشد و دارای طراحی حبابی است. به این ترتیب کفی نرم و راحت بوده و کودک می تواند به خوبی بر روی آن بنشیند بدون اینکه اذیت شود.

استخر بادی مربع آبی

این استخر بادی ابعادی کوچک دارد و به همین دلیل می توان به راحتی از آن در فضاهای محدود استفاده کرد. هم چنین محصول فوق با برخورداری از کیفیت بالا، تا سال ها قابل استفاده بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. بدنه این محصول از وینیل با ضخامت استاندارد تهیه شده است که به خوبی فشار های وارده در زمان بازی کودک را تحمل کرده و دچار افت کیفیت نخواهد شد. برای برخورداری از طول عمر بالای این محصول لازم است تا اشیای تیز و داغ را به بدنه نزدیک نکنید. پس از راه اندازی نیز محصول را بر روی زمین نکشید و در صورت نیاز به جابه جایی، استخر بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. مراقب باشید تا کودکان برروی لبه استخر و کف استخر پرش نکنند. برای راه اندازی آسان می توانید از یک پمپ باد اینتکس کمک بگیرید.

برای خرید استخر بادی کودک مربع آبی اینتکس با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت اورجینال و تولید شده توسط شرکت اینتکس می توانید با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و یا به صورت حضوری از  طریق فروشگاه سنتر اینتکس این محصول را دریافت نمایید.

 نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای خردسالان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...