استخر بادی

استخر بادی کودک سایبان دار مدل جنگل

از {{model.count}}

intex 58417

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار مدل جنگل جدیدترین محصول جذاب و با کیفیت اینتکس است که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده و دارای ویژگی های خاصی می باشد. این استخر بادی به صورت گرد طراحی شده است و دیواره ای یک تکه و کوتاه دارد تا ایمنی کودک را در زمان بازی حفظ کرده و در صورت برخورد کودک نیز انعطاف خوبی نشان دهد تا به کودک آسیبی وارد نشود. 

استخر بادی سایبان دار اینتکس

این محصول دارای یک سایبان بادی می باشد که به صورت یک درخت طراحی شده است. این سایبان بادی جذاب با پایه های بادی به بدنه استخر متصل شده و مانع از تابش نور خورشید به بدن کودکان شده و از آفتاب سوختگی آن ها در زمان بازی در محیط های باز جلوگیری می کند. بر روی پایه های سایبان نیز عروسک های بادی جذابی وجود دارد که به صورت فانتزی طراحی شده اند. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، طول عمر زیادی داشته و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد. این استخر بادی جذاب با برخورداری از بدنه ای از جنس وینیل با ضخامت استاندارد، به راحتی در هر فضایی قابل استفاده بوده و با قرار گیری در برابر نور مستقیم خورشید نیز دچار آسیب نخواهد شد. برای حفظ کیفیت آن نیز لازم است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کنید و محصول را بر روی زمین نکشید. هم چنین از پریدن کودکان بر روی بدنه استخر بادی جلوگیری کنید تا محصول کیفیت خود را حفظ کرده و دوام بالایی داشته باشد.

برای خرید استخر بادی کودک سایبان دار مدل جنگل با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به صورت اورجینال و با کیفیت بالایی تهیه نمایید.

 نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 86 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل -
سایر ویژگی ها دارای سایه بان بادی
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...