استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل استوانه ای

از {{model.count}}

Bestway 51042

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی مدل استوانه ای یکی از محصولات شرکت بزرگ بست وی است که به تازگی وارد بازار شده و توسط نمایندگی فروش محصولات بادی به فروش می رسد. این استخر بادی با برخورداری از ظاهری زیبا و چشم نواز، برای استفاده کودکان مناسب بوده و به صورت گرد طراحی شده است. این استخر بادی با طراحی جذاب و برخورداری از کیفیت بالا توانسته در مدت کوتاهی رضایت کودکان و والدین را کسب کرده و به راحتی و در زمانی کوتاه به فروش بالایی برسد. 

استخر بادی استوانه ای بست وی

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره ای به صورت رینگی می باشد. این دیواره توسط دریچه های باد مجزا باد شده و راه اندازی می شود. به این ترتیب می توان به راحتی از آن استفاده کرد. دیواره این محصول از بخش داخلی به رنگ نقره ای زیبایی می باشد و در قسمت خارجی به رنگ آبی طراحی شده است. این محصول مقاومت بالایی در برابر ضربه های ناشی از بازی های کودکان دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. هم چنین می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون این محصول را قرار دهید. شما می توانید از این استخر بادی در منزل نیز استفاده کنید و حتی آن را در حیاط ویلا قرار داده تا کودک در نور خورشید به بازی بپردازد. کیفیت بالای این استخر بادی موجب شده است تا این محصول برای استفاده در تمامی محیط ها مناسب باشد و با توجه به وزن پایین، بتوان آن را به راحتی حمل و جابه جا کرد. 

استخر بادی کودک بست وی مدل استوانه ای با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری است. برای تهیه این محصول به صورت حضوری نیز می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعخانگی
ظرفیت 697 لیتر
قطر 170 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای براق
رنگ بخش خارجی آبی براق
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...