استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی طرح دخترانه پرنسس دیزنی

از {{model.count}}

bestway 91047

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی طرح دخترانه پرنسس دیزنی محصولی ساده و در عین حال جذاب است که توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است. این استخر بادی با برخورداری از دیواره ای مناسب به صورت سه رینگ طراحی شده و از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. این حلقه ها هر یک دارای دریچه باد مجزا هستند که در محل اتصال نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. 

استخر بادی سه رینگ پرنسس دیزنی

این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای کفی مقاوم و با کیفیت می باشد. برای حفظ کیفیت و جلوگیری از وارد شدن آسیب به استخر بادی لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز و اسباب بازی های دارای گوشه های تیز به بدنه استخر بادی جلوگیری کنید. پس از راه اندازی این استخر بادی لازم است تا از کشیدن آن بر روی زمین خودداری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. این محصول از نوعی وینیل ساخته شده است که دارای ضخامت استاندارد می باشد و به همین دلیل مقاومت بالایی دارد. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه نیز می توانید توسط چسب تعمیرات محصولات بادی موجود در سایت سنتر اینتکس، اقدام به تعمیر بدنه کنید. با توجه به ابعاد این محصول می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده نمایید. محصول را در داخل منزل راه اندازی کرده و با پر کردن داخل استخر بادی از توپ های رنگارنگ، فضایی شاد و جذاب برای بازی کودکان ایجاد کنید.

برای خرید استخر بادی کودک بست وی طرح دخترانه پرنسس دیزنی با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین برای خرید حضوری به فروشگاه سنتر اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 سازنده بست وی
 کف بادی-
 جنس رویه PVC دو لایه
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه 
 پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاقابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
وزن بسته بندی: 1.4 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...