استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن

از {{model.count}}

bestway 98011

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن محصولی جذاب است که برای استفاده کودکان طراحی شده و دارای ویژگی هایی متناسب با نوع استفاده کودکان می باشد. این استخر بادی به صورت مستطیلی طراحی شده است و ابعادی مناسب دارد. به طوری که با توجه به سن کودکان، دو تا سه کودک به راحتی می توانند به صورت دسته جمعی در این استخر بادی به بازی بپردازند.

استخر بادی اسپایدرمن بست وی

این استخر بادی دیواره ای کوتاه دارد که متناسب با قد کودکان طراحی شده است. این دیواره به صورت دو لایه طراحی شده است که هر یک از لایه ها دارای دریچه باد مجزا هستند. دیواره این استخر بادی پهن می باشد که کودک بتواند در هنگام نشستن در داخل استخر، به آن تکیه بدهد. هم چنین این دیواره نرم و منعطف بوده و در صورت برخورد کودک نیز، به بدن کودک آسیبی وارد نمی شود. بر روی دیواره استخر بادی تصاویر جذابی از انیمیشن مرد عنکبوتی وجود دارد که کودکان خصوصا پسران علاقه زیادی به آن نشان می دهند. بدنه این استخر بادی بسیار مقاوم می باشد و دارای ضخامت استاندارد بوده و انعطاف مناسبی دارد. این بدنه از جنس وینیل است که این نوع دارای استحکام بالایی می باشد. این استخر بادی در برابر آسیب هایی نظیر پارگی و پوسیدگی مقاومت خوبی نشان داده و با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار تغییر رنگ و افت کیفیت نمی شود. به همین دلیل می توان آن را به صورت طولانی مدت در برابر آفتاب قرار داد.

برای خرید استخر بادی کودک بست وی طرح اسپایدرمن با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی
ظرفيت 450 ليتر
طول 200 سانتی متر
عرض 146 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 3.3 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين بالای 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...