استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی سایز بزرگ

از {{model.count}}

bestway 54005

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک بست وی سایز بزرگ محصولی خاص می باشد که با ابعاد بزرگ، برای استفاده چند کودک به صورت هم زمان مناسب بوده و برای استفاده در فضاهای باز نیز مناسب است. این استخر بادی به صورت مستطیلی طراحی شده است و دارای دیواره ای به صورت دو لایه می باشد که هر یک از لایه ها دارای دریچه باد مجزا بوده و به صورت جداگانه باد می شوند. این محصول دارای دیواره ای پهن است که ضخامت زیادی دارد. این دیواره انعطاف بالایی از خود نشان داده و مستحکم می باشد. 

استخر بادی بست وی بچگانه بزرگ

به دلیل برخورداری از دیواره ای مستحکم، کودکان به راحتی می توانند به این استخر بادی تکیه بدهند بدون اینکه محصول واژگون شود و یا دچار مشکل شود. در صورت برخورد کودک با دیواره نیز، کودک دچار آسیب نخواهد شد زیرا محصول انعطاف خوبی از خود نشان می دهد. این استخر بادی با برخورداری از کیفیت بالا دارای طول عمر زیادی است. بدنه این محصول از وینیل بوده که ضخامت استاندارد دارد. این نوع از بدنه دارای مقاومت زیادی در برابر آسیب بوده و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نمی شود. برای حفظ کیفیت آن و جلوگیری از بروز آسیب در بدنه لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز و داغ به بدنه جلوگیری کنید. هم چنین باید پس از راه اندازی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و در زمان راه اندازی نیز، استخر بادی را در سطحی هموار و بدون اشیای تیز قرار دهید. در صورت رعایت این نکات ساده، محصول کیفیت اولیه را حفظ کرده و تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید استخر بادی کودک بست وی سایز بزرگ با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 450 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 ساختار دو طبقه ای
مناسب سنین کودک و نوجوان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...