استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح موج دار بنفش

از {{model.count}}

Intex 57495NP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح موج دار بنفش یکی از جذاب ترین نمونه های استخر بادی کودک است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس عرضه می شود. این استخر بادی فرمی مربعی شکل دارد که در میانه ضلع ها دارای انحنا بوده و حالتی موج شکل دارند که ظاهری خاص و منحصر به فرد به استخر بادی می دهد. دیواره این استخر بادی نیز به صورت شفاف ساخته شده است و به رنگ بنفش می باشد که توجه کودک را جلب کرده و مورد علاقه کودکان است.

این محصول دیواره ای سه لایه دارد که هر یک از لایه ها دارای دریچه باد به صورت مجزا هستند و به صورت جداگانه باد می شود. دیواره محصول به صورت پهن طراحی شده است و لبه دیواره نیز به رنگ سفید می باشد. کودکان به راحتی می توانند به دیواره تکیه بدهند بدون اینکه استخر بادی واژگون شود. این استخر بادی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان بوده و به دلیل برخورداری از ابعاد بزرگ، برای استفاده چند کودک به صورت هم زمان نیز ایده آل است و فضای مناسبی برای بازی های گروهی کودکان را در اختیار آن ها قرار می دهد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای باز مورد استفاده قرار دهید. به دلیل برخوردار از کیفیت بالا، این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نشده و طول عمر بالایی دارد. البته لازم است تا برای بهره مندی از طول عمر بالا، نکات ساده نگه داری را رعایت بفرمایید.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح موج دار بنفش با ارزان ترین قیمت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

نوع مربعی
 طول 229 سانتي متر
 عرض 229 سانتي متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت 1250 لیتر تا ارتفاع 33 سانتی متری
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و نوجوانان
 مناسب استفاده چند نفر با هم
دریچه تخلیه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...