استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح مربعی آکواریومی

از {{model.count}}

Intex 57471NP

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح مربعی آکواریومی محصولی جذاب و جدید است که با طراحی خاص خود توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این استخر بادی کودک به صورت مربعی طراحی شده است و رنگ بدنه آن سفید می باشد. بر روی بدنه نیز طرح های فانتزی و رنگارنگی از موجودات دریایی طراحی شده است که فضایی مانند آکواریوم ایجاد می کند. این استخر بادی را می توانید به راحتی در محیط های باز قرار داده تا کودک از بازی در فضای باز لذت ببرد.

استخر بادی مربعی آکواریومی

این استخر بادی دارای دیواره ای به صورت سه لایه است که هر یک از لایه ها دریچه باد مجزا داشته و می توان به راحتی هر یک را به صورت جداگانه باد کرد. این محصول از بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است که مقاومت زیادی در برابر آسیب دارد. این نوع از بدنه دارای ضخامت استاندارد بوده و انعطاف خوبی دارد. به همین دلیل طول عمر زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. برای حفظ و نگه داری از این استخر بادی نیاز است تا نکات ساده ای را در استفاده از آن رعایت کرد. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و هم چنین اشیای داغ را نیز به بدنه نزدیک نکنید. پس از راه اندازی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و در صورت نیاز به جابه جایی، استخر بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. برای راه اندازی محصول نیز دقت کنید تا سطحی هموار و فاقد سنگ و چوب های تیز را انتخاب نمایید.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح مربعی آکواریومی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایتسنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعتفریحی
 طول 159 سانتی متر
 عرض 159 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 ظرفیت 340 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه های بدنه 0.30 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 آرگونومی ساخت دو لایه ای
 وزن: 2.6 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...