استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح ماشین ها

از {{model.count}}

intex 57478

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح ماشین ها محصولی جذاب و ویژه است که برای استفاده کودکان طراحی شده و از ظاهری بی نظیر و مناسب برخوردار می باشد. این استخر بادی دارای ابعادی بزرگ بوده که فضای مناسبی برای استفاده چند کودک به صورت هم زمان را در اختیار آن ها قرار می دهد. محصول فوق برای استفاده کودکان به همراه والدین نیز مناسب می باشد و به دلیل داشتن ابعاد بزرگ، به راحتی در فضاهای باز قابل استفاده است.

استخر بادی اینتکس طرح ماشین ها

این محصول دارای دیواره ای بسیار پهن و منعطف می باشد که در زمان برخورد کودک انعطاف بالایی نشان داده و فضای مناسبی برای بازی فراهم می کند. این محصول به صورت مستطیلی بوده و بر روی دیواره آن تصاویر شاد و جذابی از انیمیشن مک کوئین وجود دارد که مورد علاقه کودکان بوده و ظاهری جذاب به استخر بادی داده است. این محصول را می توانید به راحتی در محیط های باز قرار دهید زیرا دارای بدنه ای مقاوم و با کیفیت است که با قرار گیری در نور خورشید دچار پوسیدگی و آسیب نخواهد شد. این استخر بادی طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است. برای برخورداری از طول عمر بالای این محصول لازم است تا نکات ساده نگه داری را رعایت کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و مانع از نزدیک کردن آتش و اشیای داغ به بدنه شوید. پیش از راه اندازی محصول لازم است تا فضایی هموار و بدون اشیای تیز را در نظر بگیرید. هم چنین پس از راه اندازی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح ماشین ها با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 262 سانتی متر
 عرض 175 سانتی متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت  770 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.33 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای طرح انیمیشن ماشین ها
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...