استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح تابستانه

از {{model.count}}

intex 59431 Summer

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح تابستانه محصولی جدید و جذاب برای استفاده کودکان است که به تازگی وارد بازار شده و در مدت کوتاهی رضایت کودکان و والدین را به دست آورده است. این استخر بادی دارای ظاهری زیبا و فانتزی می باشد که موجب می شود تا کودک از دیدن آن هیجان زده شده و به بازی در استخر بادی تمایل زیادی نشان دهد. این محصول به صورت گرد طراحی شده است و دارای دیواره ای به صورت رینگی می باشد.

استخر بادی سه رینگ تابستانی

دیواره این استخر بادی از چند حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است که هر یک دارای دریچه باد مجزا بوده و به راحتی و در زمانی کوتاه باد می شوند. بر روی این دیواره تصاویر جذاب و فانتزی از میوه های استوایی وجود دارد که رنگارنگ بوده و توجه کودک را جلب می کند. این محصول را می توانید به راحتی در هر محیطی به همراه خود برده و استفاده نمایید. این استخر بادی دارای وزن بسیار کمی است که امکان حمل و جابه جایی آن را آسان می کند. هم چنین این محصول در حالت تخلیه و بسته بندی فضای بسیار کمی را اشغال می کند که می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود ببرید. این استخر بادی با برخورداری از کیفیت بالا، طول عمر زیادی دارد که می توان تا سال ها آن را مورد استفاده قرار داد و نیاز شما را از خرید محصول جدید برطرف می کند. 

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح تابستانه با قیمت ارزان و کیفیت بسیار بالا به صورت کاملا اورجینال و با ارزان ترین قیمت موجود در بازار از نمایندگی فروش تخصصی محصولات بادی اینتکس به سایتس سنتر اینتکس مراجعه کرده و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

 نوعتفریحی
ظرفیت 248 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 28 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت دیواره 0.20 میلی متر
ضخامت کف 0.18 میلی متر
پمپ ندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 2 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه
طراحی زیبا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...