استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس طرح انیمیشن پو

از {{model.count}}

intex 57494

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس طرح انیمیشن پو یکی از برترین نمونه های استخر بادی است که برای استفاده کودکان طراحی شده و دارای ظاهری بسیار زیبا و فانتزی می باشد. طراحی جالب این محصول به صورتی است که برای کودکان جذاب باشد و کودک از ظاهر استخر بادی خسته نخواهد شد. این محصول در قسمت خارجی به صورت شش ضلعی بوده و در قسمت داخلی به صورت گرد می باشد.این دیواره کاملا پهن بوده و انعطاف بالایی دارد. دیواره استخر بادی نرم است و در صورت برخورد کودک، اذیت نشده و آسیبی نمی بیند.

استخر بادی کودک اینتکس طرح پو

این محصول دیواره ای سه لایه دارد و بر روی دیواره آن نیز تصاویر جذابی از انیمیشن پو دیده می شود. بدنه استخر بادی به رنگ زرد می باشد. قطر استخر بادی در حدود 187 سانتی متر است که فضای مناسبی برای استفاده چند کودک به صورت هم زمان را در اختیار آن ها قرار می دهد. یکی از ویژگی های بارز این استخر بادی برخورداری از ارتفاع بلندتری در مقایسه با سایر استخر های بادی کودک است. ارتفاع استخر بادی برابر با 61 سانتی متر می باشد که موجب شده تا این محصول برای استفاده کودکان بالاتر از شش سال مناسب باشد. بدنه استخر بادی از پی وی سی منعطف با ضخامت استاندارد تولید شده است که مقاومت بالایی داشته و طول عمر زیادی دارد. به طوری که می توان به صورت طولانی مدت در برابر نور خورشید نیز از آن استفاده نمود.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح انیمیشن پو با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را در بمنزل دریافت نمایید. برای خرید حضوری با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

نوعتفریحی
ظرفیت 541 لیتر
طول 191 سانتی متر
عرض 178 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
جنس رویه PVC
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC بادی
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
مناسب سنین بالای 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...