استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس سایبان دار طرح جزیره

از {{model.count}}

intex 57470

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس سایبان دار طرح جزیره یکی از جذاب ترین نمونه های استخر بادی کودک است که به تازگی وارد بازار شده و توانسته در مدت کوتاهی رضایت خاطر کودکان و والدین را کسب کند. این محصول طراحی ویژه ای دارد و دارای یک سایبان بادی مناسب می باشد. به همین دلیل برای استفاده بسیار مناسب بوده و فضایی بی نظیر را ایجاد می کند. 

استخر بادی کودک اینتکس با سایبان بادی

این استخر بادی به صورت مربعی طراحی شده است و در گوشه های آن ستون های بادی به بدنه متصل است و سایبان بادی بر روی آن قرار دارد. توسط این سایبان بادی نور مستقیم خورشید به پوست حساس کودک برخورد نکرده و کودک می تواند بدون آسیب و سوختگی در نور مستقیم خورشید به بازی بپردازد. در صورت نیاز می توانید این سایبان بادی را متصل کرده و در هنگام عدم نیاز نیز می توانید آن را جدا کنید. این محصول دیواره ای پهن دارد که انعطاف بالایی از خود نشان داده و فضایی مناسب برای بازی های کودکان را ایجاد می کند. این محصول کیفیت بالایی داشته و دارای بدنه ای از جنس وینیل است که مقاومت بالایی دارد و در صورت بروز ضربه درهنگام بازی کودکان، با داشتن انعطاف زیاد، استحکام خوبی از خود نشان می دهد. برای استفاده از این محصول لازم است تا از یک پمپ باد استفاده کنید و محصول را باد بزنید. هم چنین پس از استفاده نیز محصول را تخلیه کرده تا به حالت اولیه بازگردد و فضای کمی را اشغال کند.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس سایبان دار طرح جزیره با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و یا با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

 نوع مربعی سایه بان دار
 طول 157 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 ظرفیت 295 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 آرگونومی ساخت دو لایه ای
 دارای سایه بان بادی مجزا
 وزن: 4 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...