استخر بادی

استخر بادی کودک اینتکس آبپاش دار طرح دایناسور

از {{model.count}}

intex 58437

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اینتکس آبپاش دار طرح دایناسور یکی از جدیدترین استخر های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این استخر بادی با برخورداری از ابعاد بزرگ و قابلیت های جذاب برای استفاده کودک مناسب بوده و برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است. ظاهر این استخر بادی با بهره گیری از طراحی فانتزی و زیبا در اولین برخورد توجه کودک را جلب کرده و کودکان بی شک تمایل زیادی به استفاده از آن نشان خواهند داد.

استخر بادی کودک طرح دایناسور

برای استفاده از این محصول ابتدا لازم است تا فضایی مناسب را برای قرار گیری استخر بادی در نظر بگیرید. این محیط باید عاری از اشیای تیز بوده و هموار باشد. سپس اقدام به باز کردن بسته بندی استخر بادی کرده و محصول را توسط یکی از نمونه های پمپ باد اینتکس، باد زده تا آماده استفاده شود. یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از بدنه ای مقاوم است به طوری که با قرار گیری طولانی در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. این استخر بادی دارای آبپاش سرخود بوده و با توجه به ابعاد کوچک، جزو معدود استخر های بادی است که با این ابعاد، دارای چنین طراحی جذاب و آبپاش می باشند. این محصول طول عمر بالایی داشته و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده است.

برای خرید استخر بادی کودک اینتکس آبپاش دار طرح دایناسور با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری از فروشگاه سنتر اینتکس تهیه کنید.

 نوعخانگی
ظرفیت 68 لیتر
قطر 119 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...