استخر بادی

استخر بادی هشت ضلعی خانوادگی اینتکس

از {{model.count}}

intex 58492

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی هشت ضلعی خانوادگی اینتکس محصولی جذاب و مدرن است که به تازگی توسط سایت سنتر اینتکس با ارزان ترین قیمت عرضه می شود. این استخر بادی به صورت هشت ضلعی طراحی شده است. دیواره استخر بادی هشت ضلعی نیز از طراحی لایه لایه برخوردار می باشد. این محصول به دلیل برخورداری از ابعاد استاندارد و مناسب، برای استفاده به صورت چند نفره و خانوادگی مناسب بوده و فضایی ایده آل برای تفریحات آبی را در اختیار شما قرار می دهد. 

استخر بادی هشت ضلعی اینتکس

این محصول دیواره ای ضخیم داشته که به صورت لایه ای طراحی شده است. این دیواره مستحکم بوده و به همین دلیل می توان به راحتی به آن تکیه داد و از آن استفاده نمود. در صورت برخورد با دیواره نیز آسیبی وارد نشده و ایمنی شما تأمین می شود. هر یک از لایه های دیواره نیز دارای یک دریچه باد مجزا بوده و به صورت جداگانه باد می شود. هم چنین برای باد کردن این محصول لازم است تا از یک پمپ باد کمک بگیرید. نازل پمپ باد را داخل دریچه باد استخر بادی قرار داده و محصول را باد بزنید. بدنه این محصول از کیفیت بی نظیری برخوردار بوده و از جنس وینیل ساخته شده است. این نوع از بدنه در برابر ضربه های وارده استحکام بالایی از خود نشان داده و می توان آن را به صورت طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. در صورت رعایت نکات ساده نگه داری، می توانید از این محصول تا سال ها بهره مند شوید.

برای خرید استخر بادی هشت ضلعی خانوادگی اینتکس با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال به سایت سنتر اینتکس مراجعه نمایید و سفارش خود را ثبت کنید. برای خرید حضوری نیز با شماره های ما در تماس باشید.

نوع تفریحی
ظرفیت 999 لیتر
طول 254 سانتی متر
عرض 254 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ ندارد
دریچه تخلیه آب دارد
ضخامت بدنه0.30 میلی متر
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه
 دارای عمق مناسب
 مناسب سنین بالای 6 سال
 وزن بسته بندی : 7.65 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...