استخر بادی

استخر بادی لوبیایی اینتکس طرح جزیره

از {{model.count}}

intex 56490

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی لوبیایی اینتکس طرح جزیره یکی از برترین استخر های بادی کودک می باشد که دارای طراحی جذاب و مناسب برای کودکان بوده و تا سال ها شما را از خرید استخر بادی جدید بی نیاز می کند. این استخر بادی به شکل لوبیایی طراحی شده است و قطر آن در قسمت میانی کمتر می باشد. این محصول دارای ابعادی مناسب است که برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده و هم چنین فضای کافی برای استفاده چند کودک به صورت هم زمان را در اختیار آن ها قرار می دهد.

استخر بادی لوبیایی اینتکس طرح جزیره

محصول فوق دیواره ای پهن دارد به طوری که انعطاف بسیار بالایی داشته و در صورت برخورد کودکان در حین بازی با دیواره، محصول انعطاف نشان داده و کودک اذیت نمی شود. دیواره این استخر بادی به صورت چند لایه می باشد که هر یک از لایه ها دریچه باد مجزا دارد. به این ترتیب به راحتی و در زمانی کوتاه می توان استخر بادی را راه اندازی و استفاده نمود. لازم است تا پیش از راه اندازی این محصول ابتدا فضایی هموار و مسطح بدون اشیای تیز را برای قرار دادن آن در نظر گرفته و سپس اقدام به باد زدن استخر بادی کنید. هم چنین پس از راه اندازی محصول در صورت نیاز به جابه جایی، باید استخر بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس محصول را انتقال دهید. زیرا ممکن است در صورت کشیدن محصول بر روی زمین به بدنه آسیبی وارد شود.

برای خرید استخر بادی لوبیایی اینتکس طرح جزیره با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت سنتر اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید. هم چنین برای خرید حضوری می توانید با شماره های موجود در سایت سنتر اینتکس تماس بگیرید.

 نوعخانگی
ظرفيت 640 ليتر تا ارتفاع 30 سانتی متری
طول 262 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه وینیل 
ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
جنس کف وینیل دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگي ها وزن بسته بندی : 4.56 کيلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 23x20x8 سانتي متر
مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...