استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه

از {{model.count}}

intex 57158

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه یکی از برترین نمونه های استخر بادی است که با ارزان ترین قیمت در اختیار شما قرار دارد. این استخر بادی خاص و ویژه با طراحی متفاوت و منحصر به فرد خود توانسته به خوبی مورد علاقه کودکان واقع شود و محبوبیت بالایی را کسب کند. این محصول شگفت انگیز دارای طراحی جذابی بوده و در طراحی آن از میوه های فانتزی استفاده شده است. محصول فوق قابلیت های بالایی داشته و دارای امکانات متعددی می باشد.

استخر بادی اینتکس طرح میوه

دیواره این محصول به صورت کوتاه طراحی شده است و کودکان بالاتر از 3 سال به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند بدون اینکه نگران افتادن کودک در داخل آب باشید. این محصول دارای یک حوضچه کوچک است که سرسره بادی در داخل آن قرار دارد و برای استفاده از سرسره نیازی نیست تا کودک به خارج از آب برود. دور این حوضچه، آبپاش هایی تعبیه شده است. کودک پس از سُر خوردن از استخر بادی، به داخل استخر بادی بزرگی میفتد و وارد آب می شود. دور این استخر بادی اسباب بازی های بادی جذابی تعبیه شده است که فضایی هیجان انگیز را ایجاد می کند. هم چنین میوه های بادی به صورت فانتزی در کف استخر وجود دارند. این محصول با طراحی منحصر به فرد توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب نماید. این محصول کیفیت بالایی داشته و دارای بدنه ای از بهترین نوع وینیل است. به این ترتیب با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار آسیب نمی شود. هم چنین مقاومت بالایی در برابر ضربه های ناشی از بازی های کودکان دارد.

برای خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح میوه با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول   244 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 6.65 کیلوگرم
 تحمل وزن 81 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان
دارای اسباب بازی های بادی مجزا
طرح میوه های استوایی
دارای سرسره بادی مجزا
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...