استخر بادی

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح اژدها

از {{model.count}}

intex 57135

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح اژدها محصولی ویژه و منحصر به فرد است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی خاص با طراحی جذاب خود همانند یک پارک آبی جذاب بوده و شما با تهیه این محصول برای کودک، یک پارک آبی شخصی خواهید داشت. این محصول ابعادی بزرگ دارد که برای استفاده چند کودک به صورت هم زمان مناسب می باشد و هم چنین برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است. 

استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح اژدها

یکی از قابلیت های این استخر بادی برخورداری از سرسره بادی در قسمت میانی استخر بادی می باشد. این سرسره بادی دارای خطوط موازی و فرو رفته است که سُر خوردن را برای کودکان راحت تر می کند. در بالای قسمت سرسره نیز یک آبپاش تعبیه شده است که در زمان بازی، آب را بر روی سرسره می ریزد. این محصول دارای تم اژدها می باشد که به صورت فانتزی طراحی شده است. دور تا دور این استخر بادی نیز اسباب بازی های بادی متناسب با اژدها وجود دارند که جذابیت بازی های کودکان را دوچندان می کنند. این محصول از وینیل ساخته شده است که مقاوم ترین نوع بوده و به راحتی تا سال ها قابل استفاده می باشد. تنها کافی است تا از برخورد اشیای تیز و داغ با بدنه جلوگیری کرده و مانع از پریدن کودکان بر روی استخر بادی شوید. هم چنین پس از راه اندازی در صورت نیاز به جابه جایی، استخر بادی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس محصول را جابه جا نمایید.

برای خرید استخر بادی سرسره دار اینتکس طرح اژدها با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

 نوعتفریحی
ظرفیت آب290 لیتر
طول302 سانتی متر
عرض229 سانتی متر
ارتفاع112 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده
کف بادشو-
پمپ-
 نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح اژدها
دارای سرسره سرخود
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 8 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...