استخر بادی

استخر بادی خانوادگی سه متری اینتکس

از {{model.count}}

intex 58484

تعداد
نوع
3,600,000
3,290,000 تومان
تخفیف
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی سه متری اینتکس یک نمونه از بزرگترین استخر های بادی خانوادگی اینتکس است که توسط این شرکت بزرگ طراحی و تولید شده است. این استخر بادی دارای طول سه متری بوده که فضایی مناسب برای استفاده گروهی را در اختیار افراد قرار می دهد. این استخر بادی دارای ابعادی بی نظیر می باشد که پیش از خرید لازم است تا ابتدا فضایی مناسب برای قرار دادن آن را در نظر بگیرید.

استخر بادی سه متری اینتکس

این محصول به رنگ آبی تولید شده است و دارای دیواره ای به صورت چند لایه می باشد که دارای دریچه های باد مجزا است. محصول فوق به دلیل دارا بودن کیفیت بالا، برای استفاده در فضای باز مناسب بوده و به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی می شود. تنها کافی است توسط یک پمپ باد اینتکس و از طریق دریچه های باد موجود بر روی بدنه، اقدام به باد زدن استخر کنید. پیش از راه اندازی هم باید فضای مناسبی را برای قرار دادن استخر بادی در نظر بگیرید که هموار و مسطح بوده و عاری از اشیای تیز نظیر سنگ و چوب باشد. هم چنین می توانید با زیرانداز مناسب، این فضا را برای استخر بادی فراهم کنید. این محصول برای قرار دادن در حیاط ویلا و باغ و ... مناسب است. کیفیت بالای این محصول موجب شده تا بتوانید آن را در مقابل نور خورشید نیز قرار دهید. هم چنین این محصول طول عمر بالایی داشته و تا سال ها شما را از خرید محصول جدید بی نیاز می کند.

استخر بادی خانوادگی سه متری اینتکس محصولی بی نظیر از شرکت اینتکس است که با ارزان ترین قیمت از طریق نمایندگی فروش این شرکت به نام سنتر اینتکس قابل خریداری می باشد.

نوعخانگی
ظرفیت 995 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...