استخر بادی

استخر بادی خانوادگی اینتکس سایز بزرگ صورتی

از {{model.count}}

intex 58487

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی اینتکس سایز بزرگ صورتی محصولی جذاب و منحصر به فرد است که به تازگی وارد بازار شده است. این استخر بادی دارای ابعاد بزرگی بوده و برای استفاده چند نفر به صورت هم زمان مناسب می باشد. هم چنین کودکان و بزرگسالان نیز می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده خانواده ها بوده و افراد علاقه مند به تفریحات آبی گروهی می توانند از آن بهره مند شوند.

استخر بادی خانوادگی صورتی اینتکس

این استخر بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است و بدنه ای به رنگ صورتی دارد. دیواره این استخر بادی نیز به صورت چند لایه ساخته شده است که هر یک از لایه ها به صورت جداگانه باد شده و استخر آماده استفاده خواهد شد. محصول فوق دارای دیواره ای پهن است که امکان تکیه دادن را در زمان نشستن فراهم کرده و هم چنین انعطاف بالایی دارد. بدنه این استخر بادی از وینیل ساخته شده است که دارای ضخامت استانداردی می باشد. این نوع از بدنه به دلیل دارا بودن انعطاف مناسب و استحکام زیاد، مقاومت خوبی در زمان استفاده نشان داده و به سادگی دچار افت کیفیت نخواهد شد. هم چنین برای استفاده در مقابل نور خورشید نیز مناسب است و قرار گیری طولانی در فضای باز به کیفیت آن خدشه ای وارد نمی کند. این استخر بادی طول عمر بالایی داشته و تا سال ها قابل استفاده است.

برای خرید استخر بادی خانوادگی اینتکس سایز بزرگ صورتی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید. هم چنین می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید این محصول نمایید.

 نوعخانگی
ظرفیت 995 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل -
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
 مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...