استخر بادی

استخر بادی بست وی سایز بزرگ مدل بیضی پره ای

از {{model.count}}

Bestway 54066

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی بست وی سایز بزرگ مدل بیضی پره ای محصولی ویژه و جدید است که به تازگی وارد بازار شده و توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. این استخر بادی به شکل بیضی طراحی شده است و به دلیل برخورداری از ابعادی بزرگ، برای استفاده در زمان بازی های آبی دسته جمعی و یا تفریحات آبی خانوادگی مناسب می باشد. این استخر بادی دارای ویژگی های مناسبی است که موجب شده تا بتواند رضایت خاطر خریداران را کسب کند.

استخر بادی بیضی سایز بزرگ پره ای

این استخر بادی با برخورداری از ابعادی بزرگ، برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و دارای قابلیت استفاده در مقابل نور خورشید نیز می باشد. دیواره این استخر بادی به صورت شفاف طراحی شده است و داخل آن پرهای رنگارنگ و جذابی با رنگ های فانتزی وجود دارد که زیبایی بی نظیری به محصول می دهد. این دیواره به صورت یک تکه بوده و به راحتی و توسط یک پمپ باد، آماده استفاده خواهد شد. بدنه این محصول دارای کیفیت بی نظیری است و از جنس وینیل ساخته شده است. به همین دلیل تا سال ها قابل استفاده بوده و به راحتی دچار آسیب نخواهد شد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی از این محصول به صورت طولانی مدت استفاده کنید بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود. تنها لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کرده و محصول را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید. البته پیش از قرار دادن استخر بادی بر روی زمین نیز لازم است تا فضایی هموار و بدون اشیای تیز را برای راه اندازی فراهم کنید.

برای خرید استخر بادی بست وی سایز بزرگ مدل بیضی پره ای با کیفیت بالا و قیمت ارزان به سایت سنتر اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی فروش محصولات اینتکس مراجعه کنید.

نوعخانگی
ظرفيت 542 ليتر
طول 229 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس رويه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل شفاف
جنس کف وینیل دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 3.6 کيلوگرم
 دارای دیواره شفاف مقاوم
 مناسب سنين بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...