استخر بادی

استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی

از {{model.count}}

bestway 54321

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی یکی از محبوب ترین استخر های بادی خانوادگی است که با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این استخر بادی دارای ظاهری جالب بوده و برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است. در دو طرف این استخر بادی فضایی برای نشستن طراحی شده است که افراد به راحتی می توانند در کف استخر نشسته و به دیواره استخر بادی تکیه بدهند. این محصول دیواره ای پهن دارد که به راحتی قابل استفاده می باشد. 

استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی

در دو طرف این استخر بادی و در فضایی که برای نشستن طراحی شده است، دو عدد جالیوانی نیز وجود دارد که می توانید به راحتی نوشیدنی مورد علاقه خود را داشته باشید. یکی از ویژگی های این محصول برخورداری از دیواره ای دو لایه است. این دیواره دارای دو دریچه باد مجزا می باشد که هر یک برای باد زدن یکی از لایه های دیواره به کار می رود. این محصول بهترین گزینه برای استفاده هم زمان کودکان و بزرگسالان است. هم چنین برای مصارف آب درمانی و ... نیز کاربردی می باشد. کیفیت بدنه این محصول موجب شده تا بتوانید به راحتی از آن در فضاهای باز نیز بهره مند شوید و با قرار گیری طولانی در مقابل نور خورشید نگران افت کیفیت آن نباشید. زیرا این محصول در برابر نور خورشید دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نشده و کیفیت خود را حفظ خواهد کرد.

استخر بادی بزرگ خانوادگی بست وی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت از طریق سایت سنتر اینتکس قابل خریداری می باشد. با مراجعه به سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و یا برای خرید حضوری با ما تماس بگیرید.

نوعخانگی
ظرفیت 1208 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 274 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 6.7 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
دارای جالیوانی
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...