استخر بادی

استخر بادی اینتکس با حلقه بسکتبال

از {{model.count}}

intex 57183

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس با حلقه بسکتبال محصولی جدید و هیجان انگیز از شرکت اینتکس است که برای استفاده کودکان بی نظیر بوده و فضایی پر از هیجان را برای بازی کودکان ایجاد می کند. این استخر بادی دارای بدنه خاصی است که در قسمتی از آن یک تور بسکتبال قرار دارد. پایه این تور بسکتبال به صورت بادی است و به بدنه استخر بادی متصل شده است که فضایی بی نظیر و پر از هیجان را برای بازی های کودکان ایجاد می کند.

استخر بادی اینتکس با تور بسکتبال

این استخر بادی به رنگ آبی روشن طراحی شده است که زیبا بوده و دیواره ای پهن دارد. در صورت برخورد کودکان با دیواره در زمان بازی، دیواره استخر بادی انعطاف زیادی نشان داده و کودک اذیت نمی شود. هم چنین پهن بودن دیواره موجب می شود تا استخر بادی تعادل خود را حفظ کرده و فضایی مطمئن برای بازی ایجاد نماید. این محصول برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و دارای ابعادی بزرگ می باشد که به راحتی در حیاط ویلا و باغ قرار گرفته و محیطی جذاب برای کودکان می باشد. بدنه این استخر بادی نیز مقاومت بالایی دارد و به راحتی می توان از آن به صورت طولانی مدت استفاده نمود. با قرار گیری طولانی این استخر بادی در برابر نور خورشید، محصول دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نشده و کیفیت خود را حفظ می کند. هم چنین این محصول با دارا بودن کیفیت بالا، طول عمر زیادی دارد و می توان تا سال ها از آن استفاده نمود.

برای خرید استخر بادی اینتکس با حلقه بسکتبال با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش ،این محصول را در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

 نوع خانگی ، مسافرتی
 طول 257 سانتی متر
 عرض 188 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 ظرفیت آب 790 لیتر
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل دو لایه
 جنس کف وینیل سه لایه
 پمپ ندارد
برند اینتکس
 وزن 6.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای دریچه تخلیه آب
 قابل استفاده در هر فضایی
 دارای توپ و سبد بسکتبال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...