تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین ضخیم فیدلیتی XB1

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ضخیم فیدلیتی XB1 یکی از برترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که در سایت سنتر اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی دارای ویژگی های زیادی بوده که موجب می شود تا شما بتوانید با خاطر آسوده از آن استفاده نمایید. این محصول با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا تولید شده و دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی می باشد به طوری که در برابر آسیب هایی نظیر ضربه و فشار مقاومت زیادی از خود نشان داده و می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید.

تشک بادی داخل ماشین ضخیم و با کیفیت

برای راه اندازی آسان این تشک بادی داخل ماشین در داخل بسته بندی یک پمپ باد فندکی قرار دارد که با اتصال به بخش فندک ماشین، در زمانی کوتاه و بدون هیچ زحمتی محصول را باد زده تا آماده استفاده شود. پس از استفاده نیز می توانید به راحتی این تشک بادی را تخلیه کنید تا به حالت قبل بازگردد. این محصول در حالت بسته بندی ابعادی کوچک دارد و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. به علاوه با برخورداری از وزن بسیار کم، به راحتی می توان آن را جابه جا کرد. یکی از مزیت های استفاده از این تشک بادی، مجزا بودن پایه بادی از تشک است که موجب می شود تا بتوانید این محصول را به راحتی در فضاهای گوناگون استفاده کنید. شما می توانید تشک بادی را از داخل خودرو خارج کرده و در خارج از ماشین مورد استفاده قرار دهید.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین ضخیم فیدلیتی XB1 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت سنتر اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را به سادگی درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید این محصول را به صورت حضوری تهیه کنید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...