تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ کوراندو

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ کوراندو یکی دیگر از جدیدترین نمونه های تشک بادی داخل ماشین است که از نوع درجه یک بوده و با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس عرضه می شود. این تشک بادی داخل ماشین یکی از بهترین نمونه ها می باشد و دارای بدنه ای با کیفیت بسیار بالا است و طول عمر زیادی دارد. بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی تهیه شده است که انعطاف بالایی دارد. به این ترتیب این محصول مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و برای استفاده طولانی مدت مناسب است. این تشک بادی را می توانید به راحتی راه اندازی کرده و پس از استفاده تخلیه کنید. استفاده مکرر نیز بر کیفیت این محصول اثر سوء نخواهد داشت.

تشک بادی داخل ماشین مشکی

برای راه اندازی آسان این محصول در بسته بندی یک عدد پمپ باد فندکی قرار دارد که توسط آن به راحتی می توانید تشک بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید. هم چنین دو عدد بالش بادی برای ایجاد فضایی راحت تر برای استراحت در این محصول موجود است. این بالش های بادی ضد حساسیت بوده و ساختاری طبی دارند. از دیگر ویژگی های این محصول برخورداری از رنگ های متنوع در بدنه است که به خوبی با فضای داخلی تمامی ماشین ها هماهنگ می شود. این تشک بادی داخل ماشین در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است که با توجه به فضای داخل خودرو می توانید دست به انتخاب یکی از این رنگ ها زده و به راحتی آن را خریداری نمایید. 

برای خرید تشک بادی داخل ماشین سانگ یانگ کوراندو با ارزان ترین قیمت از طریق سایت سنتر اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...