تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی داخل ماشین آوانته

از {{model.count}}

car bed 81

تعداد
نوع
1,310,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین آوانته یکی از انواع تشک های بادی داخل ماشین است که با ارزان ترین قیمت در سایت سنتر اینتکس به فروش می رسد. این تشک بادی داخل ماشین در سه رنگ پرطرفدار طوسی، مشکی و کرم تولید شده است و برای استفاده در داخل خودرو طراحی شده است. این محصول به راحتی با فضای داخلی خودرو هماهنگ شده و می توانید متناسب با رنگ داخل خودرو نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام کنید. 

تشک بادی داخل ماشین ضخیم کرم

این محصول دارای کیفیت بالایی است که طول عمر زیادی دارد و به راحتی می توان تا سال ها بدون افت کیفیت از آن استفاده کرد. این محصول بدنه ای مقاوم در برابر ضربه و فشار داشته و با استفاده مکرر و طولانی مدت از کیفیت آن کاسته نمی شود. به همین دلیل محصولی مقرون به صرفه بوده و با تهیه آن، نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. به علاوه با طراحی حرفه ای و ابعاد استاندارد، قابلیت استفاده در تمامی خودروها را دارا است و در صورت تعویض ماشین، نیازی به خرید تشک بادی داخل ماشین جدید نخواهید داشت. این محصول ساختاری طبی و بسیار راحت دارد و برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب است. با استفاده از این تشک بادی داخل ماشین در داخل خودرو همواره یک فضای راحت و بی نظیر برای استراحت خواهید داشت که می توانید پس از رانندگی طولانی مدت بر روی آن به استراحت پرداخته و از خواب راحت لذت ببرید. هم چنین این محصول برای کودکان نیز ایده آل است و در داخل ماشین فضایی مناسب برای بازی و استراحت را در اختیار آن ها قرار می دهد.

برای خرید تشک بادی داخل ماشین آوانته با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت سنتر اینتکس، محصول را تهیه نمایید.

نوعسفری
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 طول 138 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع تشک 12 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی ضخیم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم ضخیم
 جنس کف PVC دو لایه ضخیم
 پمپ دارد
 نوع پمپ فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها مناسب استفاده در صندلی عقب تمامی ماشین ها
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای پایه بادی مجزا
 دارای دو کوسن بادی مجزا
 دارای رنگ بندی کرم ، مشکی ، سورمه ای و طوسی
اقلام همراه برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...